TEKSTY SEO NA STRONY


 

SEO copywriting to sztuka tworzenia treści służących zaspokojeniu dwóch kategorii odbiorców: coraz bardziej wymagających algorytmów Google i nie mniej wymagających, a w dodatku zupełnie realnych, użytkowników sieci.

Nazywany bezkresnym oceanem lub wielkim śmietnikiem (mimo odmiennych konotacji wychodzi na to samo), Internet jest miejscem, w którym łatwo zginąć, trudno zaś się wyróżnić. Tylko w rejestrze domeny krajowej .pl utrzymywanych jest 2,6 miliona nazw stron www, a każdego dnia przybywa blisko tysiąc nowych. Miesięcznie z wyszukiwarki Google korzysta przeszło 26,5 miliona polskich internautów, czyli 95 procent użytkowników sieci, łącznie dokonując blisko 7 miliardów zapytań (dane: Krajowy Rejestr Domen; Gemius/PBI). Te liczby muszą budzić pokorę. Zwłaszcza, jeśli działamy na wysoce konkurencyjnym rynku, a naszym wymarzonym celem jest zaistnienie w TOP10 Google. Dlatego już teraz dowiedz się, dlaczego tak ważne są teksty SEO, czym jest SEO copywriting i jak wykorzystać moc słowa pisanego w internetowej przestrzeni.

Teksty SEO kluczem do sukcesu w Internecie

To swego rodzaju paradoks, lecz nawet w dobie kultury obrazkowej, niezmienne pozostaje uzależnienie Internetu od treści pisanych. Przeszukując sieć, roboty Google premiują te strony, które zawierają dużą ilość aktualnych, unikalnych, angażujących tekstów, wprost odpowiadających na zapytania użytkowników. Nie przypadkiem zatem coraz więcej stron internetowych wyposażonych jest we własną platformę contentową. Może to być blog, może być poradnik lub baza wiedzy. Mniejsza o nazwę. Istotna jest możliwość nieustannego publikowania nowych treści. Teksty na stronach służą budowie trwałych relacji z odbiorcami (content marketing), ale nie tylko. Stanowią też pożywkę dla algorytmów Google. Jeśli są napisane we właściwy sposób, wprost przekłada się to na pozycję w wynikach wyszukiwania. Nasycenie strony dużą ilością odpowiednio skonstruowanych tekstów, to jeden z kluczowych elementów mechanizmu zwanego optymalizacją pod kątem wyszukiwarek. Po angielsku – Search Engine Optimization. W skrócie: SEO.

Na czym polega nowoczesny SEO copywriting

Inżynieria SEO jest coraz bardziej skomplikowana i wyrafinowana. Algorytmy Google nie przestają ewoluować. Gigant z Mountain View ściśle strzeże swoich tajemnic, lecz wiadomym jest, że z każdym rokiem znaczenia nabiera jakość publikowanych treści. Ocenie podlega wartość merytoryczna, unikalność, aktualność, użyteczność. A także styl, bo z biegiem lat Google stał się czytelnikiem zaskakująco wymagającym i inteligentnym w odbiorze językowych niuansów. Tym samym maleje siła oddziaływania praktyk określanych mianem black hat SEO (czarne SEO). Działania takie, jak keyword stuffing, czyli sztuczne i mechaniczne wypełnianie stron frazami kluczowymi, uznawane są za nieetyczne. A jako takie, nie tylko mogą się okazać nieefektywne, ale też przeciwskuteczne, jeśli Google zdecyduje się nałożyć na administratora strony karę. Bynajmniej nie finansową, lecz w postaci obniżenia pozycji lub wykluczenia z wyników wyszukiwania. Co w efekcie oznacza de facto unicestwienie witryny.

Jak Wytwórnia Tekstu tworzy teksty SEO?


 
WYTWÓRNIA TEKSTU przygotowuje content na strony internetowe zgodnie z zasadami white hat SEO. Wychodząc naprzeciw najbardziej aktualnym trendom, tworzymy treści, które mają na celu jednoczesne zaspokojenie dwóch kategorii odbiorców: algorytmów Google oraz realnych użytkowników. O sile naszych tekstów stanowią:

  • Unikalna, wartościowa i aktualna treść. Wysoka jakość, dostosowany do konwencji styl
    Wysoka użyteczność. Odpowiedź na konkretne zapytania użytkowników Internetu
    Subtelne stosowanie fraz kluczowych. W tym – pozycjonowanie long tail
    Wewnętrzne linkowanie ułatwiające użytkownikom oraz robotom indeksującym poruszanie się po serwisie
    Formatowanie tekstu dla wyróżnienia kluczowych treści (boldowanie, punktowanie etc.)

Dla kogo Wytwórnia Tekstu pisze teksty SEO?

Poruszamy się w szerokim zakresie tematycznym (m.in. ekonomia, budownictwo i architektura, sprawy społeczne, psychologa, medycyna, prawo, polityka i wiele innych). Tworzymy content o zróżnicowanym charakterze i przeznaczeniu, w tym:
 

 

SEO copywriting a content marketing

WYTWÓRNIA TEKSTU umiejętnie łączy SEO copywriting z innymi narzędziami content marketingu, takimi jak reklama natywna, storytelling czy działania z zakresu szeroko rozumianego custom publishing. Z wyczuciem nadajemy internetowej głębi także tradycyjnym tekstom dziennikarskim.
Zajmujemy się też tym, co niewidoczne z poziomu zewnętrznego odbiorcy, a więc zarządzaniem stroną internetową w panelu CMS. Dodajemy na stronę, a także aktualizujemy i optymalizujemy treści przygotowane samodzielnie lub dostarczone przez Ciebie.

Dlaczego Wytwórnia Tekstu robi dobry content?

Nasze doświadczenie w pisaniu, redagowaniu i optymalizacji tekstów jest wymierne. To łącznie kilkanaście lat pracy dziennikarskiej na najwyższych obrotach, ugruntowana pozycja w branży medialnej oraz udany start w content marketingu. Nie walczymy o uznanie, to wszystko mamy już na koncie:
 

Dlaczego warto inwestować w teksty SEO?

Strona internetowa to narzędzie o znaczeniu dalece wykraczającym poza funkcję reprezentacyjną. Wyposażona w platformę do publikacji tekstów i nasycona świeżą treścią, własna strona internetowa jest dziś jednym z najważniejszych narzędzi content marketingu. Na konkurencyjnym rynku osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania jest niezwykle trudne bez optymalizacji witryny pod kątem algorytmów Google. Dlatego planując budowę lub rozbudowę strony internetowej, warto ją wyposażyć w platformę contentową, a następnie długofalowo zainwestować w teksty SEO i zarządzanie treścią.

 

 
Ile to kosztuje
 


Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na pliki cookies Więcej informacji

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Ciasteczka pozwalają nam dostosować witrynę do Twoich potrzeb. Pozostając na stronie wytworniatekstu.pl, wyrażasz zgodę na zapis lub odczyt tych plików w celach statystycznych, reklamowych lub poprawiających funkcjonalność strony. Nie zbieramy poprzez pliki cookies żadnych informacji o użytkownikach. Pamiętaj, że nie musisz wyrażać zgody na umieszczanie plików cookies na Twoim komputerze. Możesz także w każdej chwili wyłączyć opcję przyjmowania plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Nie powinno to spowodować utrudnień w korzystaniu ze strony wytworniatekstu.pl.

Zamknij