CREATIVE COPYWRITING

10 znaków, 1000 znaków, 10 000 znaków. Hasło reklamowe. Rynkowa analiza. Raport dla mediów. Tekst dziennikarski. Ghostwriting. Creative copywriting. Niezależnie od formy, zawsze w dobrym stylu.

Jeśli ktoś nadużywa wykrzyknika, to znak, że brak mu innych środków wyrazu – zwykł mawiać doświadczony redaktor, którego spotkaliśmy na swojej drodze. W pełni podzielamy jego filozofię. Pisząc nie musimy krzyczeć, żeby było słychać. Stać nas na to. Zawodowo napisaliśmy 30 milionów znaków. 10 tysięcy tekstów. To bardzo dużo. Moc słowa znamy z każdej perspektywy. Kilkanaście lat doświadczenia w dziennikarstwie społeczno-ekonomicznym na wysokim poziomie. A także owocne realizacje komercyjne (content marketing, custom publishing, PR). Ponadto: wiedza, wykształcenie, kontakty, umiejętność syntezy oraz analizy. Wszystko, czego potrzebuje creative copywriting. Dlatego nie boimy się niestandardowych wyzwań. Prawdopodobieństwo istnienia tematu, który przerasta nasze możliwości, wynosi dokładnie 0 procent.

Copywriting: teksty reklamowe, marketingowe, dziennikarskie


 
 
10 znaków, 1000 znaków, 100 000 znaków. Ile tylko trzeba. Tworzymy oryginalne, zindywidualizowane treści bazujące na twórczym myśleniu, do wykorzystania w działalności reklamowej, marketingowej, PR-owej, medialnej, wydawniczej a także korporacyjnej. W tym między innymi:

  • Teksty i hasła reklamowe. Krótko i dobrze
    Reklama natywna – reklama, której nie widać (i dlatego działa)
    Storrytelling – opowieść o marce, firmie, produkcie, idei, człowieku
    Naming – tworzenie nazw firm, marek, produktów, nazywanie idei
    Raport, rozbudowana analiza, opracowanie eksperckie
    Materiały dla mediów (teksty PR, raporty etc.)
    Teksty dziennikarskie: informacja, wywiad, reportaż, felieton
    Custom publishing – teksty do publikacji w wydawnictwach korporacyjnych
    Ghostwriting i inne duże formy

Copywriting – dobre teksty

Odległa nam jest tania poezja sprzedaży, z gęsto osadzonym przymiotnikiem w roli głównej. Fetyszyzowany przez początkujących copywriterów przymiotnik znamy i używamy, ale nie nadużywamy. To kwestia smaku. Stawiamy na styl, sens, przejrzystość, kompozycję i dobry rytm – zdań, akapitów, całego tekstu. Czytamy siebie, zanim zrobi to ktoś inny. Tworzymy treści, zachowując unikalny, autorski rys, nie tracąc przy tym z oczu charakteru publikacji oraz wymogów konwencji. Wiemy, o czym piszemy i dla kogo piszemy.
 
 
 

Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na pliki cookies Więcej informacji

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Ciasteczka pozwalają nam dostosować witrynę do Twoich potrzeb. Pozostając na stronie wytworniatekstu.pl, wyrażasz zgodę na zapis lub odczyt tych plików w celach statystycznych, reklamowych lub poprawiających funkcjonalność strony. Nie zbieramy poprzez pliki cookies żadnych informacji o użytkownikach. Pamiętaj, że nie musisz wyrażać zgody na umieszczanie plików cookies na Twoim komputerze. Możesz także w każdej chwili wyłączyć opcję przyjmowania plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Nie powinno to spowodować utrudnień w korzystaniu ze strony wytworniatekstu.pl.

Zamknij